Deviant Login Shop  Join deviantART for FREE Take the Tour
×



Details

Submitted on
July 25, 2011
Image Size
14.2 KB
Resolution
550×400
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
184
Favourites
7 (who?)
Comments
10
Downloads
1
×
.... first stupid animation, just playing with things. rofl.
And kinda dumb side projects from what we're actually supposed to be doing cause he... is confusing the hell out of me. lol. SO, things like this will probably be created. XD!

Crimson being... not herself. xD;;

should be playing in a loop...

Crimson (c) :iconenvyrocksmyworld:

wtf does this go under? XD!

these stupid flashes may be scrapped. lol
Add a Comment:
 
:iconxxkikcoxx:
XXKikcoXX Feb 25, 2012  Hobbyist General Artist
Sooo cute!
Reply
:icondeiface:
Deiface Feb 25, 2012  Student Traditional Artist
Thanks!!
Reply
:iconxxkikcoxx:
XXKikcoXX Feb 25, 2012  Hobbyist General Artist
Your welcome!
Reply
:iconlithiumjoker:
.... *steps back*

<3 i love it, it's srsly cute ~~
Reply
:icondeiface:
Deiface Jul 26, 2011  Student Traditional Artist
mehehehe... :B

Thanks~~ XD animation stuff is really fun~ but tedious though. OTL;
Reply
:icondeiface:
Deiface Jul 28, 2011  Student Traditional Artist
yeah indeed. D:
Reply
:iconunworthygoddess:
unworthygoddess Jul 25, 2011  Hobbyist General Artist
That's true. XD The molesting bit, I mean. lol!
Reply
:icondeiface:
Deiface Jul 26, 2011  Student Traditional Artist
rofl. XD yeah~
Reply
:icondeiface:
Deiface Jul 25, 2011  Student Traditional Artist
... looks like she's trying to molest someone with her arms there...... XD
Reply
Add a Comment: